عطر مناسب فصل بهار

بهار

 

گروه‌های بویایی مناسب بهار: سبز، مرکباتی، دریایی‌ـ‌آبزی (با حالت‌های خنک و سبک)

بهار بیش از هر چیزی یعنی طراوت، معصومیت، شادی، خوش‌بختی و شکوفایی. در فصل بهار است که دمای هوا کمی بالا می‌رود و خلق‌وخوی انسان‌ها نیز همگام با بهار بهتر و شاداب‌تر می‌شود. پس عطر انتخاب‌شده برای فصل بهار هم باید با این حال‌وهوا سازگار باشد. نت‌های سبک، تُرد و طراوت‌بخش مانند نعناع، ریحان، شکوفه پرتقال و... بهترین نت‌های بهاری هستند.

بهار فصل آغازهای تازه و شروع‌های دوباره هم هست. زمین با شروع بهار گرم می‌شود، گل‌ها و گیاهان شکوفه می‌زنند و درختان دوباره بیدار می‌شوند. پس عطر بهاری شما باید نمایانگر روح بیداری و شادی نهفته در بهار هم باشد. نت‌های گل برف، گل صدتومانی و بنفشه با این سویه‌های بهاری همگام هستند.

نکات تکمیلی برای انتخاب عطر مناسب بهار

بهار دارای روحی غیرقابل پیش‌بینی است. پس هوای بهاری می‌تواند گرم یا سرد و خشک یا مرطوب باشد. بهتر است عطرهای غلیظ‌تری را انتخاب کنید که تمام روز ماندگار باشند.

عطر و ادکلن های مرکباتی خنک (کلاسیک یا مدرن) و عطرهای سبز برای بهار عالی هستند. نت‌های آبزی‌ـ‌دریایی هم جذابیت ویژه‌ای در عطرهای بهاری دارند. خانم‌ها برای انتخاب عطر بهاری می‌توانند از عطرهای خنک و گل‌فام هم استفاده کنند ( عطر زنانه‌ که آکورد یک گل خاص را در خود دارند، از این نظر برای بهار بهتر هستند).  

عطر مردانه

ادکلن مردانه

خرید عطر

خرید ادکلن

ادکلن زنانه